Sunday, August 6, 2017

About last week









































Prethodna nedelja je bila jedna od onih zanimljivih nedelja u mom životu pa sam mislio da bi bilo lepo da podelim utiske o njoj sa ostalima. Radio sam dosta zanimljivih stvari, provodio vreme sa prijateljima (koliko sam mogao) i uživao. U poslednja dva dana sam zapostavio dosta toga jer sam previše zauzet snepovanjem sa nekim ljudima koje sam upoznao i to mi stvarno nije problem jer mi je prezabavno s njima.

Ako pratite i blog i instagram nadam se da ste primetili da je Cooltura jedno savršeno mesto.































Ipak neću uraditi recenziju ove knjige, kao ni cele trilogije jer pretpostavljam da svi znate moje mišljenje.





Slobodno mi pišite kakva je vama bila prethodna nedelja  ^^

Instagram: @marko.vujcic
Snapchat: breskvica85
Business mail: markov.bussines@gmail.com

14 comments:

  1. Slike su predivne. Zaista si imao dobro provedeno vreme. Ja sam prethodnu nedelju uglavnom provela rashlađujući se na bazenima, čitajući "Senku vetra" i pomažući roditeljima...

    Lifelover’s diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, stvarno bi trebalo da pročitam Senku vetra ❤

      Delete
  2. Očigledno si imao veoma interesantnu nedelju! Fortografije su izvrstne! Odusevljena sam tvojim blogom, a s obzirom da sam prvi put tu, rado sam sam uclanila. Fenomenalno radis!

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  3. Uh, fotografije su ti super. Ali ozbiljno. Blog ti je odlican i zao mi je sto nisam pre naletela na njega hehe. Samo tako nastavii! :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Marko, samo da ti kazem da sam te nominovala za Zombie Apocalypse Tag na mom blogu. Pa ako zelis, odradi ga :)

      http://badassvampire.blogspot.rs/

      Delete
  4. Tvoj blog mi je toliko zanimljiv, pogotovo jer ga vodi decak haha. Nemoj pogresno da me shvatis, fantastican je! Ali uglavnom sam vidjala one iza kojih su cure, tako da je ovo skroz novo i zabavno :) Odlican post inace :D
    Ako imas vremena, volela bih da pogledas moj blog http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Hej :)

    Mnogo mi se sviđa tvoj blog, i, baš kao što su moje kolege napisale, zanimljivo je to što ovaj blog vodi dječak, što se i ne možetako često sresti. Svaka čast.

    Post je super. Najviše mi se sviđaju slike, zaista su prelijepe.

    Sve je super, samo tako nastavi.

    Pratim te. :)

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.si/

    ReplyDelete
  6. Baš lepo što si se zabavio prošle nedelje i iskoristio ovo leto još više. :) Ja sam takođe prošlih sedam dana provela na moru s ekipom. Bilo je nezaborano!Slika devojke je prelepa i jako dobrno slikaš. :D Koliko dugo planiram da pročitam Igre Gladi, izgleda da mi je ovo bio poziv da o napokon i uradim. :)Super post!

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savršeno *_* Trebalo bi da pročitaš Igre gladi ako možeš! Hvala ❤

      Delete