Tuesday, August 1, 2017

August







































Konačno počinje moj omiljeni mesec i mesec u kom sam rođen :)
Nešto mu se posebno radujem ove godine i baš mislim da će biti lep. Prvu polovinu meseca sam mislio da provedem sa ljudima koje volim, ovde, a da drugu polovinu provedem u Beogradu. U septembru me čekaju potpuno nove stvari i taj deo avgusta bi trebalo da me pripremi za sve što me čeka. Iskreno se nadam da volite avgust koliko i ja xD





























Instagram: @marko.vujcic
Snapchat: breskvica85
Business mail: markov.bussines@gmail.com

10 comments:

  1. Izbacila sam danas sličan post, i navela sam razloge zašto volim ovaj mjesec. Da, i ja sam rođena u avgustu i to ga čini posebnim. Divne slike Marko☺

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    ReplyDelete
  3. Volim avgust, ali ništa više nego jun i jul haha :D Šalim se, tebi se bliži rođendan, pa se naravno razume zašto ti je draži. :) Takođe u septembru me čekaju potpuno novo okruženje, ljudi, tako da znam o čemu pričaš... :)Srećno nam bilo.:D
    Nadam se da će ti avgust 2017. stvarno biti posebno lep.

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Obožavam avgust!On mi je jedan od omiljenih meseci!Inače pratim tvoj blog i stvarno je divan! :)

    Bilo bi mi drago ako bi posetio moj blog:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Ja takodjer mnogo volim avgust. I svake godine mi je avgust poseban mjesec.
    P.S. Lijepo se provedi na rodjendanu! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete