Thursday, August 3, 2017

Life hacks that I use (Collab with Leyla Spahic)























Ponovo potpuno neočekivani collab post, ovaj put sa Leylom Spahic sa bloga Make it shine. Ona mi se javila, rekla dosta lepih stvari i pitala me da uradimo collab tako da joj se ovim putem još jednom zahvaljujem :)
Pokazaću vam nekoliko life hackova koje ja koristim i koji su mi koliko-toliko pomogli u životu.

1

























Ne znam za vas, ali se meni ovo stalno dešava, i od kada sam otkrio ovaj life hack moj život je stvarno lakši. Sve što vam treba je jedna spajalica, odlična je zamena.





















2

























Znate onaj užasni osećaj kada želite da sipate sok ali on završi svuda samo ne u čaši? Okej, pretpostavljam da svi znaju taj osećaj. Pa, ako ga sipate ovako to se neće desiti.

3






































Najviše na svetu mrzim kad mi je potreban zvučnik za telefon. Koliko puta se samo desilo da sam s društvom i da se niko ne seti da ponese zvučnik... Ovo je odlična zamena i možda nije toliko jako kao pravi zvučnik ali će odraditi posao.

4






































Zbog ovog life hacka sam prestao da sečem gornji deo jagode. Jednostavno ga ne podnosim a ovo je lakši način da ga uklonite :)

5

Резултат слика за life hacks

Ponovo nešto sa spajalicama. Mrzim kada ne znam gde je prokleti početak trake, kao i vi, pretpostavljam. Ovo mi je stvarno trebalo.

Možda su ovi life hackovi onako basic i većina vas zna za njih ali jednostavno, ja njih koristim i bilo bi glupo da stavim nešto što ne koristim ili nisam ni probao ^^

Leylin post pročitajte ovde.


Instagram: @marko.vujcic
Snapchat: breskvica85
Business mail: markov.bussines@gmail.com

8 comments:

  1. Jako korisni life hackovi, Marko. Ono sa ruksakom mi se cesto desava ali nisam bas uzimala spajalicu, tako da si mi pomogao jer cu sigurno ubuduce iskoristiti spajalicu. Ostali life hack-ovi su takodje mnogo korisni jer sam isprobala par njih.
    P.S. Mnogo mi je bilo drago saradjivati sa tobom. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Imas predivan blog.:)
    Za vecinu hekova sam cula i veoma su korisni. Moram pohvaliti tvoj izbor serija, jer se vecina nalazi i na mojoj listi omiljenih serija.:)

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Odlican post! Za sve hekove znam, ali ne smeta prisetiti se haha.. Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati ♥

    https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Odlican post!
    Zapratila sam te jer ti je blog odlican pogotovo jer si musko a takvih je jako malo, tako da puno srece!

    Nadam se da ces uzvratiti follow :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete