Saturday, August 12, 2017

Zombie Apocalypse Tag






Odavno nisam radio tagove (Song tag se ne računa) i onda sam video da me je Katarina (Badass Vampire) nominovala za ovaj tako da sam odlučio da ga uradim odmah xD Hvala ti na nominaciji :)

1) Koje 3 osobe bi iz fikcionalnog (izmišljenog) sveta ili iz stvarnog života hteo u svom timu?

Voleo bih da to bude neko sposoban da nešto uradi jer verujem da ja ne bih ništa mogao xD Od izmišljenih neka to budu Derek iz Teen Wolf-a i Ketnis iz Igara Gladi, a od stvarnih naravno najbolji drug, samo da bi mi bilo zanimljivo xD









































2) Predmet sa tvoje leve strane je tvoje oružje. Hoćeš li preživeti?

S obzirom na to da je moje oružje mobilni telefon, rekao bih ne. Verovatno ne bih. Ali mogao sam da ubijem par ljudi svojim telefonom tako da nikad se ne zna...

3) Koliko si sjeban sada?

Umm zašto bi trebalo da budem?


4) Da si zombi koga bi voleo da ugrizeš?

Nemam pojma haha, nemam preteranu želju da grizem nekoga. Verovatno neku osobu koja mi se svidi i naravno nekog ko želi da me ubije.

5) Koji bi bio tvoj plan za preživljavanje?

Bojim se da ga ne bih uopšte imao xD Verovatno bih već smislio nešto u poslednjem momentu kao što to inače radim...

6) Šta bi uradio da tvoji roditelji postanu zombiji?

Ako bi me napali ubio bih ih, ako ne onda ništa lol.

7) Da li želiš da se zombi apokalipsa dogodi?

Nenene.


To bi bilo to za ovaj kratak tag. Ako bih morao nekoga da nominujem neka to bude Mihajlo (My book corner), jer pretpostavljam da nije uradio ovaj tag :)

Instagram: @marko.vujcic
Snapchat: breskvica85
Business mail: markov.bussines@gmail.com

16 comments:

  1. Interesantan post, zaista veoma zanimljiv tag, jako uzbudljiv za citanje.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  2. Zanimljivi odgovori. Drago mi je sto si odradio tag :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Verovatno ga nikada ne bih uradio da me nisi nominovala xD

      Delete
  3. Predobar tag, predobri odgovori:D

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Jako interesantan tag, dragi Marko. Iskreno, nisam ljubitelj tagova ali uživala sam u čitanju istog i moram prizanti da sam se nasmijala na tvoj odgovor u 3. pitanju :D
    Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati.
    Želim ti lijep vikend!

    ReplyDelete
  5. Odlican TAG , takodjer sam se nasmijala sa 3 odgovorom !
    ➡ http://hisandherway.blogspot

    ReplyDelete

  6. Hello dear,
    i'm new follower of your blog, can you follow me on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Super post! Jako mi se sviđa ovaj tag i dao si jako zanimljive odgovore! :D
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ReplyDelete
  8. Odgovori su jakoo zanimljivi! :D

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zanimljiv tag i tvoji odgovori naravno i sama sam ga radila. Moram priznati da bih i ja uzela Katniss Everdeen :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete